מקלב: "לא נכון ללכת לבחירות, צריך להקים ממשלת ימין במיידי"

המהדורה המרכזית No Comments on מקלב: "לא נכון ללכת לבחירות, צריך להקים ממשלת ימין במיידי"

חה"כ מקלב ב"מהדורה המרכזית": "זה לא פשוט להביא את האצבע הנוספת. אנחנו כבר למודי ניסיון שבין 60 ל-61 יש הרבה דרך. אף אחד גם לא יודע מה תהיה תוצאת הבחירות, לכן אנחנו חושבים שיותר נכון להקים ממשלה אחרת בתוך הכנסת הנוכחית"

צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורי מקלב שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על פרישתה של ח"כ עידית סילמן מהקואליציה. "זה לא תם ולא נשלם, הכל פתוח. יש כמה תרחישים. צריך לקחת בחשבון שההכרזה של האופוזיציה שצריך ללכת לבחירות לא כל כך קרובה לביצוע כי אין את האצבע שתעשה את זה כרגע. היו שיתופי פעולה רבים עם הרשימה המשותפת, אבל הם פועלים בנפרד מאיתנו. פיזור הכנסת לא טוב לכולם, גם לא בהכרח לכל אחד באופוזיציה", אומר מקלב.

לדבריו "הייתה היום הרבה התלהבות אבל אנחנו עוד לא שם. זה לא פשוט להביא את האצבע הנוספת. אנחנו כבר למודי ניסיון שבין 60 ל-61 יש הרבה דרך. גם היום יש הרבה אי שביעות רצון בתוך הקואליציה, אבל עכשיו בנט ישקיע יותר. צריך לקחת בחשבון שקואליציה יכולה להיטיב ולתת מענים למשברים יותר מאשר לאופוזיציה".

מקלב הדגיש "בסופו של דבר אנחנו 54 מנדטים של אופוזיציה ועוד 6 (המשותפת), לא גוש אחד של 60". הוא התייחס לאפשרות של יציאה לבחירות: "אף אחד גם לא יודע מה תהיה התוצאה של הבחירות ולכן אנחנו חושבים שיותר נכון להקים ממשלה אחרת בתוך הכנסת הנוכחית".

הוא הוסיף "אם הם ילכו לבחירות כשהם בשלטון – הם באים מעמדה חזקה יותר להשפיע על דעת הקהל ולכן אסור לאפשר להם את זה. לא נכון ללכת לבחירות כרגע".

עוד אמר מקלב "קודם כל הדרך להביא את ה-61 היא להכריז על הקמת ממשלה; נתניהו אמר בעצמו שהוא מחפש להפיל את הממשלה הנוכחית קודם כל ולא רק את ראשות הממשלה לעצמו".

מקלב הביע חשש שהאופוזיציה 'תאבד את המומנטום': "אני חושש שנאבד את המומנטום שהתחיל היום ונתחיל לעסוק בשאלות מי בראש. הקואליציה לא קפאה במקומה, היא עושה הכל כרגע לשמר את עצמה". 



0 תגובות